Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer autobusów

Novociti Volt

NovoCiti VOLT to pierwszy autobus elektryczny o długości 8 metrów, firmy Anadolu Isuzu. Wyposażony jest w silnik elektryczny TM4 Sumo MD o mocy 255 kW. NovoCiti VOLT oferuje operatorom i gminom wydajność, wysoką zwrotność i pozbawione barier rozwiązanie transportowe, a przede wszystkim obiecuje czystą przyszłość.

 

Zaprojektowany i wyprodukowany przez Anadolu Isuzu, NovoCiti VOLT zapewni zerową emisję i obniżony poziom hałasu w miastach. Dzięki zdumiewającemu wyglądowi zewnętrznemu, 8-metrowej długości, niskim kosztom eksploatacji, dużemu zasięgowi i nowym funkcjom, NovoCiti VOLT zapewnia najnowszą technologię i najlepszą manewrowość wśród pojazdów elektrycznych.

Folder do pobrania w wersji PDF

(kliknij okładkę żeby pobrać)

Galeria zdjęć

Wymiarowanie

(kliknij szkic żeby powiększyć)

Specyfikacja techniczna
Wymiary (mm)
Długość maksymalna 7957 (Opc: 8010)
Szerokość maksymalna 2463
Wysokość maksymalna 3250
Rozstaw osi 4259
Zwis przedni 1947
Zwis tylny 1753 (Opc: 1804)
Masa (kg)
Dopuszczalna masa całkowita 11600
Układ napędowy
Typ napędu Bateryjny pojazd elektryczny
Typ silnika Elektryczny silnik trakcyjny - napęd bezpośredni
Model silnika TM4 Sumo MD
Moc maksymalna (kW) 270/189
Maksymalny moment obrotowy (Nm) 2500/990
Napędowy układ elektryczny i system ładowania - opcja 1
Napięcie robocze (V) 600
Zgodność z regulaminem ECE-100 rewizja 2 TAK
Rodzaj baterii Litowo-jonowe (LPF Hybrid)
System chłodzenia i ogrzewania baterii S
Pojemność baterii (kWh) 211
Umiejscowienie baterii Na dachu pojazdu
Panele solarne Opc
Zasięg (km) Do 300 bez klimatyzacji, do 200 z klimatyzacją
Gwarancja na baterie 8 lat (stan naładowania 80% przy ładowaniu nocnym w ciągu 8 lat)
Rodzaj ładowania AC/DC (CCS Type 2)
Ładowarka pokładowa Opc
Moc ładowania AC Plug in - 22 kW
DC Plug in - 150 kW
Czas ładowania DC Plug in - do 2h
AC Plug in - do 8,5h
Napędowy układ elektryczny i system ładowania - opcja 2
Napięcie robocze (V) 600
Zgodność z regulaminem ECE-100 rewizja 2 TAK
Rodzaj baterii Litowo-jonowe (LPF Hybrid)
System chłodzenia i ogrzewania baterii S
Pojemność baterii (kWh) 269
Umiejscowienie baterii Na dachu pojazdu
Panele solarne Opc
Zasięg (km) Do 350 bez klimatyzacji, do 250 z klimatyzacją
Gwarancja na baterie 8 lat (stan naładowania 80% przy ładowaniu nocnym w ciągu 8 lat)
Rodzaj ładowania AC/DC (CCS Type 2)
Ładowarka pokładowa Opc
Moc ładowania AC Plug in - 22 kW
DC Plug in - 150 kW
Czas ładowania DC Plug in - do 2,5h
AC Plug in - do 11h
Nadwozie
Typ nadwozia Samonośne, zabezpieczone antykorozyjnie w procesie kataforezy całopojazdowej
Zawieszenie
Przednie pneumatyczne, 2 miechy powietrzne, 2 amortyzatory hydrauliczne
Tylne pneumatyczne, 4 miechy powietrzne, 4 amortyzatory hydrauliczne
System przyklęku (ECAS) S (ELC)
Układ hamulcowy
Przód / tył Tarczowy / Tarczowy
Układ Pneumatyczny układ hamulcowy, dwuobwodowy z systemami ABS, ASR i EBS,
sterowany elektronicznie
Hamulec postojowy Aktywowany pneumatycznie, działający na oś tylną
Hamulec pomocniczy Elektrodynamiczny z rekuperacją
Układ kierowniczy
Elektryczno-hydrauliczny
Opony
Rozmiar opon 245/70 R17,5
Układ elektryczny
Akumulatory 24V - 2 x 240 Ah
Pojemność pasażerska - opcja 1
Maksymalna pojemność pasażerska 52 pasażerów
Aranżacja standardowa miejsc pasażerskich

21 siedzących + 4 składane + 26 stojących

Aranżacja miejsc z wózkiem inwalidzkim 21 siedzących + 1 wózek inwalidzki + 26 stojących
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 19 siedzących + 33 stojące
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 2 19 siedzących + 4 składane + 29 stojących
Pojemność pasażerska - opcja 2
Maksymalna pojemność pasażerska 52 pasażerów
Aranżacja standardowa miejsc pasażerskich

21 siedzących + 4 składane + 26 stojących

Aranżacja miejsc z wózkiem inwalidzkim 21 siedzących + 1 wózek inwalidzki + 26 stojących
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 19 siedzących + 33 stojące
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 2 19 siedzących + 4 składane + 29 stojących
Wyposażenie
Ogrzewanie i wentylacja
Klimatyzacja S
Ogrzewanie S
Drzwi
Ilość i układ drzwi wejściowych 2, 1-2-0
Typ drzwi wejściowych Przednie: jednoskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane do wewnątrz,
Środkowe: dwuskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane na zewnątrz
Rampa wózków inwalidzkich S: Operowana manualnie
Bezpieczeństwo i komfort jazdy
Ogranicznik prędkości S
Inteligentny tachograf (Smart) S
System multipleks S
ABS S
ASR S
EBS S
ESC/ESP S
EBD S
Hamulec przystankowy (BSB) S
Asystent ruszania pod górę S
Retarder S: Rekuperacja energii hamowania
Czujnik parkowania S
Koło zapasowe S
Ogranicznik maksymalnego ciśnienia w oponach S
Dźwiękowy sygnał  ostrzegawczy cofania S
Automatyczny system detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika S
Światła przeciwmgielne S: Przednie i tylne
Światła do jazdy dziennej (DRL) S
Wnętrze
Roleta szyby czołowej S: Manualna,
Opc: Sterowana elektrycznie
Roleta okna kierowcy Opc: Manualna
Fotel kierowcy Regulowany, na zawieszeniu pneumatycznym
Lusterka zewnętrzne S: Ogrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko zewnętrzne bliskiego zasięgu S
Kabina kierowcy Opc: Typu półzamkniętego
Opc: Typu zamkniętego
Wieszak na ubranie kierowcy S
Ładowarka USB w kabinie kierowcy S
Ładowarki USB dla pasażerów S
Poręcze S: Kolor szary,
Opc: Stal nierdzewna
System kamer
Kamera zewnętrzna tylna Opc
Kamera zewnętrzna przednia Opc
Kamera wewnętrzna Opc
Kamera zewnętrzna Opc
Przygotowanie do instalacji rejestratora Opc
Rejestrator (DVR) Opc
Oświetlenie i sygnalizacja
Wewnętrzne oświetlenie sufitowe S: Typu ciągłego LED
Przyciski STOP i sygnalizujące S
Diodowe tablice informacyjne S: Przednia i tylna
Sprzęt audiowizualny
System radiowy S: Radio USB
Głośniki S
System zapowiedzi głosowej S: Mikrofon na pałąku
 
Copyright © 2017 VBI Group
Projekt i realizacja MYKK
pldk